Tiden står still!...

Nu är jag tillbaka hemma och det känns som om tiden står stilla!... :(
Igår var min kära Moa förbi mig och hjälpte mig att få klart alla saker efter pappa och min kära kusin kom förbi mig.
Det var så mysigt vi fikade pratade gamla minnen och bestämde att idag så ska vi åka til stallet och titta på hennes kuse = Häst :)

För övrigt så har jag massor kvar att göra och jag kan inte förmå mig att lyfta luren ens... :(
Jag skulle behövt kolla upp om pappa kommit till Eksjö och även kontaktat min kära kusin i Småland samt ringa fonus!
Jag kan inte förstå varför det tar emot att göra allt detta, för det MÅSTE ju göras!...

Det är som om all ork tagit slut och att jag inte vet vart jag ska fylla på någon stans,jag känner inte ens för att gå ut och roa mig och då är det ILLA!! :(

Jag ska jobba på alla hjärtans dag den 14 februari på Bistro baren det är en stor privatfest där då,jag får väl se det som en första prövning att komma ut bland folk för det kan jag behöva nu när allt är som det är!
Fan vad jag är less på att känna så här jag är ju annars ALLTID en glad sprallig tjej som ÄLSKAR att vara bland folk och festa och ha kul!

Jag läste Robban och Stefans blogg idag med och såg där att man ska skicka in en ansökan om att få följa med på kryssningen som dom ska anordna i slutet av februari och det är ju sj-klart att man vill åka med på den för då blir det KUL och det behöver Helena! :)
Nej nu ska jag fan ta tag i allt detta så det blir klart...

adressen till deras blogg är :www.anderssonsalin.se
Besök den för den är så bra!

ses sen puss o kram Helena :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0