Idag ska jag till Fonus.... :(

Jaha ja då ska man till Fonus idag då... :( ojojoj vad det är mycket att tänka på nu och på något sätt så känns det ganska skönt med! Jag menar att man får tänka på något annat än att inte pappa finns,för det är ju så nu att man måste ta tag i allt som rör sig runt begravningen mm... Jag har också börjat att planera inför resan till Småland och ALLT som väntar där... Min kära mor och extra pappa har varit så snälla att erbjuda sig att hjälpa till och inte får jag glömma HELA tjocka släkten! Ja för vi är verkligen en TJOCK SLÄKT ;) Jag var på stan igår och fikade med en av alla mina miiiiljoner kusiner haha ja det känns nästan så ibl ;) och det var så skönt att träffa henne och prata hon är så söt :) Det är otroligt skönt att dom finns! ALLA fastrar, deras respektive, kusiner m familjer, samt farbröder och deras respektive ,det gör att man inte känner sig så ensam i allt detta även om det i huvudsak är JAG som måste fixa ALLT... :( Det var som min kusin sa att om man nu ska hitta något "possetivt" i allt detta så är det ju att man får kontakt med släkten och det har hon helt rätt i och det är i sådanna här tillfällen som man märker att dom verkligen finns där! :) Min pappa var mycket för släkten och även min mor är sådann, vi har alltid träffats allehopa när man var liten på somrarna och tältat mm. Jag pappa mamma och syster åkte ofta upp till både småland och stockholm till alla släktingar och dom kom ofta hit till Gotland och jag känner att även om det går 10-20 år utan att man ses/pratar så finns ju grunden där som byggdes upp när man var liten. Nej nu ska jag göra mig klar för att ge mig in i denna röra som måste redas ut... Men jag kommer såklart tillbaka och berättar hur det gick! Ta vara på era nära och kära innan det är försent... :( Kram Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0